Einde van een tijdperk

Gisteren gepasseerd in het Besloten Land, en daar bleek dat ik géén abonnementen meer lopen had op losse comics. Zelf niets voor hoeven te doen, al was ik het al een tijdje van plan te stoppen om redenen van tijd en geld, Marvel heeft ze zelf stopgezet en vervangen door reboots. Uncanny X-Men is definitief afgevoerd en vervangen door X-Men Blue en Gold (als ik me niet vergis) waarop het lopende abonnement dus niet automatisch over ging (de eerdere reboots dus wel wegens eenzelfde titel).

Wat dus betekent dat ik voor het eerst in 20 jaar niet één lopend abonnement meer heb, toch een aanpassing want tot voor kort had ik altijd nog een reden om naar Leuven af te zakken, al was het maar eens om de paar maanden. Gestart met Uncanny X-Men (en X-Force en X-Factor en Danger Girl en Crimson en... ja ik wist waar mijn zakgeld toen aan op ging en het was géén bier) toen ik nog student was aldaar in 1997, en dus gestopt begin 2017. Echt wel het einde van een tijdperk.

Ook de zomer zit er definief op, morgen gaan de kinderen weer naar school en ook ik zit professioneel op een kantelpunt dat momenteel alle kanten op kan gaan... Het worden interessante maanden.

Achteraf iets gaan eten in de Kalypta daar schuin tegenover (aanrader trouwens voor wie van de wereldkeuken houdt) en daar kreeg ik dankzij een plaatselijk onweer dit uitzicht:


Ergens wel passend.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Legion

Carnaval vlaaikes