woensdag 19 oktober 2016

Carry on...

Niks noemenswaardig te melden, buiten dat ik dit weekend op FACTS zal zitten in de Expo van Gent. Voor de vijfde keer alreeds! En de eerste keer met een heuse STRIP in plaats van zelfgeprinte boekjes (al dateert die strip feitelijk van december 2015). En buttons. En andere swag!
De lay-out lijkt ook veranderd want de Artist Alley is weggehaald bij de (starving) local artists (booooh!!), en we zitten deze keer vlak voor de ingang van de Fan Village. En niet ver van allerlei catering stuff.

Facebook ad

Op persoonlijk vlak ben ik bezig, meer wil ik er voorlopig niet over kwijt. En tussen de soep en de patatten ben ik de plastic figuren van Warhammer Quest in mekaar aan het plakken. Kwestie van dat binnenkort ooit eens te kunnen spelen! Ik zit nu ongeveer in de helft. En de Pattex is weer op!

Geen opmerkingen: