vrijdag 17 april 2015

Signeerdag

Zondag op de Signeerdag gezeten in het Damiaaninstituut te Aarschot (bij ons achter de hoek, voor Sam zelfs letterlijk). Mijn enige nieuwe materiaal was de art print (in kleur) van de pin-up die ik aanleverde voor het zwart-wit pin-up artbook dat exclusief voor de beurs was opgesteld en uitgegeven. Uiteindelijk verkocht aan 3€ ipv 5€ en dat liep redelijk. De meesten die het boek lieten signeren namen de art print mee en zelfs het origineel is verkocht aan een verzamelaar!


Verder verliep de verkoop maar matig, de meesten kwamen overduidelijk voor de grote vissen en hadden slechts een beperkt budget voor de kleinere garnalen. En de opkomst was ook niet overweldigend te noemen, daar zat het schitterende weer en de beperkte promo voor iets tussen.
Blij dat mijn puzzel voor Make-A-Wish uiteindelijk 12,50€ opbracht ipv de 5€ waarop hij weken bleef hangen. Evenveel of meer zelfs dan sommige grote namen uiteindelijk geveild werden.

 

Maar het belangrijkste is dat ik weer nieuwe mensen heb leren kennen en contacten heb gelegd voor onder andere FACTS die meer waard zijn dan de verkoop van enkele “boekskes”. Meer geld uitgegeven aan collega’s dan ik zelf heb binnengehaald maar daar zaten erg leuke dingen tussen.
De halve kiek + dessertenbuffet achteraf smaakten ook zeer goed en met een goed gevoel huiswaarts keren blijft leuk.

Geen opmerkingen:

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...